ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΑΝΤΗΛΙΑΚΟΥ!

Εφαρμογή του 20 – 30 λεπτά πριν την έκθεση στον ήλιο (πριν ξεκινήσουμε από το σπίτι).

-Εφαρμογή του σε όλα τα ηλιοεκτεθειμένα μέρη του σώματος (π.χ. στο λαιμό, στ’ αυτιά κλπ).

-Καλή κι ομοιόμορφη επάλειψη.

-Αποφυγή έκθεσης στον ήλιο μεταξύ 12 πμ & 4 μμ.

-Επανάληψη της χρήσης κάθε 2 ώρες περίπου.

-Επανάληψη της χρήσης αν το άτομο ιδρώσει ή κολυμπήσει.

-Χρήση αντηλιακού ακόμα και σε περιπτώσεις που πιστεύουμε ότι είμαστε προστατευμένοι (πχ μέσα στο αυτοκίνητο, κάτω από ομπρέλα θαλάσσης, κ.α.) γιατί λόγω των αντανακλάσεων από κτήρια, θάλασσα, άμμο, κλπ, δεχόμαστε ηλιακή ακτινοβολία.

-Όσο πιο λευκό δέρμα έχουμε τόσο λιγότερο προστατευμένοι είμαστε από τον ήλιο, τόσο πιο μεγάλο δείκτη προστασίας πρέπει να έχει το αντηλιακό που χρησιμοποιούμε.

-Και τα αντηλιακά έχουν ημερομηνία λήξης.

-Δεν αφήνουμε τα αντηλιακά εκτεθειμένα στη ζέστη και στον ήλιο, διότι αλλοιώνονται.

-Δεν χρησιμοποιούμε αντηλιακά που βλέπουμε αλλοίωση ή διαχωρισμό στην ουσία τους.

-Σταματάμε αμέσως τη χρήση αντηλιακού που βλέπουμε ότι μας κάνει κάποια δερματική αντίδραση, πχ κοκκινίλα.

-Δεν χρησιμοποιούμε αντηλιακό γύρω από τα μάτια, εκτός κι αν είναι φτιαγμένο γι’ αυτό το σκοπό. Για να αποφύγουμε την φωτογήρανση γύρω από τα μάτια, φωτοκερατίτιδα κι επιπεφυκίτιδα χρησιμοποιούμε καπέλο με μεγάλο γείσο και σκούρα γυαλιά ηλίου.

-Χρησιμοποιείστε αντηλιακό ακόμα και μια συννεφιασμένη ημέρα. Μπορεί η ηλιακή ακτινοβολία να είναι μικρότερη, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει.

-Χρησιμοποιούμε αντηλιακό ακόμα κι όταν φυσάει και δεν αισθανόμαστε ζεστό το σώμα μας. Ανεξάρτητα από το αίσθημα θερμότητας ή μη που αισθανόμαστε, η ηλιακή ακτινοβολία εξακολουθεί να επιδρά.